lördag 26 december 2009

Julen


Ett fin dukning när jag kom sen blev det en god julmiddag. Trevlig kväll med mina söner. Var först till Teresias farmor farfar på sjukhemet i Ånäset. Bjöd dom på julkaffe samt fick dom öppna sina julklappar som vänner hade varit förbi med. Ett samtal med Teresia. Anders stannade en stund sen vi for vidare till min bror i Flarken.Han hade det mysigt varmt gott . Färden vidare till Kurt i Bygdsiljum hämta Jerry riktig julstämning att köra i all den snö som hade kommit vit över allt.Sen till Skellefteå till Ronny hans myss för Mamma. Sen vid kl 2300 en tur till Ursviken med Jerry till hans lilla stuga. Hem till Ronny en god skinkmacka vi somnade omkring kl0300 en lång dag men rolig.Åkte hem nästa dag samma väg mycke snö sen en film kväll med Tomas hemma hos mig.Trevlig jul men man saknar ju lill gumman och Goldie. Mina andra kära.Gå och handla sen en lungn dag och kväll.

3 kommentarer:

Mona sa...

Låter som om ni haft en väldigt trevlig jul!

Mona sa...

Ronny har väldigt fint...:-)

Ullis sa...

Det var en riktig jul men många hjulspår till alla du besökt. Vad fin juldukning.